"Ovid's Dream"

W poemacie epickim Przemiany rzymski poeta Owidiusz przemienia ludzi w drzewa, w kamienie, ptaki i kwiaty — w nie-ludzi.

0 osób

Chcę zobaczyć

"Causa Fatalis"

Na pozór niewinny początek. Prawie harmonijny krąg konfliktów między mieszkańcami jednego domu. Nieszczęśliwe życie bez wygórowanych pragnień. Jednak niewiele trzeba, by doszło do zmiany... Wystarczy, że przyjeżdża ktoś obcy, a delikatna równowaga zostaje zachwiana. W jałowej codzienności niespodziewanie wychodzą na jaw tajemnice, budzą się nieznane pragnienia.

Magia zauroczenia ewoluuje i zaczyna w sposób destruktywny graniczyć z euforią. Za wejście do raju jest kara.

Rozpacz, gniew, zniszczenie, strach i ciemność.

W ciemności w człowieku budzi się zwierzę.

0 osób

Chcę zobaczyć

"L’écume des jours"

Na tle niezwykłego krajobrazu dwie absurdalnie romantyczne pary oraz ich towarzysze zmiksują koktajl z epizodów powieści Borisa Viana „L'Écume des jours”. Będzie on dynamiczny, a chwilami gorący. Przyjdźcie wcześniej. Zapierający dech w piersiach widok pozwoli całkowicie uwolnić się od tego co zbędne w wiedzy o literaturze. Orzeźwiające koktajle sprawią, że myślami będziecie daleko od przyziemnego „kto”, „co” i „dlaczego”. Po prostu dajcie się porwać akcji i muzyce. Korzystajcie z lata! 

0 osób

Chcę zobaczyć

"RUBLOW"

Teatr ASP w Gdańsku to grupa o charakterze performatywnym, poszukującym, gdzie student-aktor jest w stanie ciągłego przekraczania, zawieszony pomiędzy grą, a stanem rzeczywistym. Teatr został powołany przez maŻkę Wojciechowską w 2013 roku dla wzbogacania działań twórczych studentów MINOS-u i jest otwarty dla wszystkich wydziałów.

0 osób

Chcę zobaczyć

"Indomador"

„Indomador” to współczesny spektakl cyrkowy, który demaskuje dziwne przyzwyczajenia nowoczesnego życia i budzi w nas wewnętrzne zwierzę. Jest to groteskowa parodia na temat współczesnego człowieka i kulturowo uwarunkowanych różnic między płciami. Artysta odkrywa w sobie zwierzęcy instynkt i przemienia scenę w „animalarium”; transgeniczne ciała, stanie na rękach, akrobacje w obuwiu na obcasach, walka kogutów, tańce rytualne.

0 osób

Chcę zobaczyć

"Klaun Feliks"

W programie najlepsze numery: komiczna iluzja i żonglerka czym się da, skecze, scenki, etiudy muzyczne, pantomima, instrumenty muzyczne. W trakcie spektaklu poszczególni widzowie biorą udział w prezentacjach scenicznych, które zawsze kończą się salwą śmiechu. Na koniec Klaun Feliks tworzy wielką orkiestrę z dzieci i dorosłych, która z wykorzystaniem takich instrumentów jak: ukulele, banjo, instrumenty perkusyjne, odgrywa brawurowo utwór muzyczny, specjalnie skomponowany na tę okazję.

0 osób

Chcę zobaczyć

"Ale cyrki"

Teatr Szczęście powstał jako instytucja łącząca teatr z tym, co najlepsze w kabarecie, klaunadzie, improwizacji i w szeroko rozumianym komizmie. Jest to teatr komediowy z repertuarem, który bawi oraz inspiruje dzieci, dorosłych, babcie i dziadków. Celem naszego Teatru jest wywoływanie uśmiechu jako widocznej oznaki szczęścia. Rozdajemy uśmiechy w każdych ilościach, widzowie Teatru Szczęście roznoszą je po mieście, przynoszą do domów i budują tzw. szczęście ogólne.

0 osób

Chcę zobaczyć

"Trois"

Przed nami dwójka aktorów przebranych za marionetki, a spod ich kostiumów nie widać ani kawałka ludzkiego ciała. Najpierw pojawia się mniejsza marionetka, przypomina noworodka. Jej ruchu są niezdarne i z trudem utrzymuje pionową postawę. Po niej wkracza większa marionetka. Porusza się na wysokich szczudłach i wygląda jak drewniany manekin używany do nauki rysowania. Ten gigant będzie prowadził małą marionetkę jak lalkarz. Będzie jej pomagał stawiać pierwsze kroki, a nawet znajdzie dla niej towarzysza do zabawy wśród publiczności.

0 osób

Chcę zobaczyć

"Parada Steampunku"

Parada Steampunku to podróż do epoki wiktoriańskiej, kiedy to rewolucja przemysłowa, industrializacja, postęp techniczny i liczne wynalazki budziły ufność i nadzieję. Nauka i postęp nie były jeszcze wtedy obciążone doświadczeniem dwudziestowiecznych rzezi. Doświadczeniem, które na zawsze odcisnęło piętno na naszym postrzeganiu postępu technicznego wiążąc go z lękiem przed masową zagładą. W tym kontekście epoka pary jawi nam się jako epoka niewinności, radosnej, twórczej fascynacji możliwościami jakie dają wynalazki techniczne.

0 osób

Chcę zobaczyć

"Utopia"

„Dlaczego straciliśmy niewinność?” To podstawowe pytanie, które zadaje Leo Bassi w spektaklu „Utopia”. W wielkiej filozoficznej sadze, której narracja prowadzona jest w uniwersalnym języku klaunów, Bassi wraca do korzeni, do swojej cyrkowej rodziny, by odnaleźć głębokie, humanistyczne wartości, które kiedyś chroniły naszą niewinność.

W dzisiejszym świecie, zdominowanym przez cyniczne dążenie do zdobywania władzy, magiczna obecność Białego Klauna przypomina nam czasy, gdy wszystko było prostsze i bardziej szczere.

0 osób

Chcę zobaczyć

Strony

Subskrybuj RSS - 2017