boisko obok Reduty Wilk

"Garncarz"

Eathenware Maker

Ludzkość ciężko pracowała, aby zbudować świat, a kiedy ich marzenia uległy spełnieniu i świat został uformowany, pełni radości oddała się świętowaniu tego osiągnięcia. Gdy my wkroczyliśmy w to dzieło, zbudowane w pocie czoła - splunęliśmy na nie.
Theater Studio Indonesia interesuje świat pełen przeciwieństw i dysonansów, chaotyczny świat w którym dominuje cynizm i obłuda. W tym świecie ludzie ukrywają swoje prawdziwe uczucia, ukierunkowując swoje pragnienia na zdobywanie wiedzy, pozycji, władzy - niemal oddając im cześć. Każdego dnia stajemy w obliczu paradoksów i dylematów, a miłość która na naszych oczach rozkwita, chwilę później więdnie i zamienia się w udrękę i ból. Poruszamy się chaotycznie, w panice, obserwując jak świat rozpada się na kawałki. Chcemy być niezależni, a jesteśmy uwiązani - stajemy się zwierzęciem w buszu, albo szaleńcem wśród budynków.
Ta wizja świata była inspiracją do pomysłu Perempuan Gerabah (Garncarz). Opiera się on na poszukiwaniu źródła konfliktu i nieszczęść poprzez ziemię, brud, glebę.

The world can be a chaotic world. Everybody was struggling for who knows what. A world that is full of disharmony rhythms, paradox and dilemma. People can be happy yet concealed some pains. People can be tolerance and cynical at the same time. This kind of world is what inspiring TeaterStudio Indonesia to device Perempuan Gerabah Earthenware Maker). Dirt/soil/land/earth has brought us to the source of conflict and disaster. People have been working hard to build a world (in this performance we use earthenware as the analogy and metaphor) once 'the world' has been formed, they celebrate the achievement and then in the not so distance future we stepped on 'the world' and spit on it. Not too sure whether they should be happy or full of sorrow? Perempuan Gerabah was the theatre stage that discussed many matters, including discussing the theatre itself.
sobota, Lipiec 17, 2010 - 23:00
niedziela, Lipiec 18, 2010 - 23:00

0 osób

Chcę zobaczyć